Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Δεν είμαι ένα «αυτιστικό παιδί»

Δεν είμαι ένα «αυτιστικό παιδί»

Αντί να δούμε πώς τα βλέπουμε εμείς, να δούμε πώς τα βλέπει το ίδιο το παιδί, το παιδί που δεν διάλεξε να έχει αυτισμό, αλλά τον έχει!

1. Είμαι ένα «παιδί με αυτισμό». Δεν είμαι ένα «αυτιστικό παιδί». Ο αυτισμός μου είναι ένα μέρος του ολικού χαρακτήρα μου. Δεν με καθορίζει σαν άτομο. Είσαι ένα άτομο με σκέψεις, που αισθάνεσαι και έχεις διάφορα ταλέντα, ή είσαι απλά χοντρός (επειδή έχεις παραπάνω κιλά), μύωπας (γιατί φοράς γυαλιά), αδέξιος (γιατί δεν τα καταφέρνεις στα σπορ) ή κουτσός (γιατί έχεις κάποιες δυσκολίες στα πόδια);
2. Η αισθητηριακή μου επεξεργασία είναι αποδιοργανωμένη. Αυτό σημαίνει ότι συνηθισμένα οπτικά ερεθίσματα ή κινήσεις ή ήχοι ή αγγίγματα ή γεύσεις που εσείς ούτε καν τους δίνετε σημασία, μπορεί εμένα να με ενοχλούν πάρα πολύ και να μου δημιουργούν πραγματικό πόνο. Το περιβάλλον στο οποίο θα πρέπει να ζω, συχνά μου φαίνεται εχθρικό, συχνά αποσύρομαι ή γίνομαι επιθετικό προς εσάς, αλλά θέλω να ξέρετε ότι απλά αμύνομαι για τον εαυτό μου....

https://www.youtube.com/watch?v=miQSPI0o8qY 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου