Δευτέρα, 19 Μαΐου 2014

Πόσο σωστά διαβάζει το παιδί σας; – Κάντε το τεστ

Τελευταίες μελέτες έχουν δείξει ότι τα παιδιά είναι οι σκληρότερο εργαζόμενοι. Πόσο σωστά όμως διαβάζουν; Μήπως οι γονείς συμμετέχουν περισσότερο απ’ όσο πρέπει; Κάντε το τεστ μαζί με τα παιδιά σας και δείτε πόσο καλά γίνεται το διάβασμα στο σπίτι. Αν βρείτε πολλά λάθη είναι ευκαιρία να τα διορθώσετε.

1. Στο τέλος του μαθήματος ο δάσκαλος σου σημειώνει τις ασκήσεις για το σπίτι στον πίνακα αλλά εσύ διαπιστώνεις ότι γράφοντας τες ότι δεν καταλαβαίνεις. Τι κάνεις;

Α. Ζητάς από το δάσκαλο σου να σου τις εξηγήσει ξανά
Β. Σημειώνεις τις ασκήσεις και τις τσεκάρεις αργότερα
Γ. Δεν πειράζει και να μην τις σημειώσεις, δεν τις γνωρίζεις έτσι και αλλιώς

2. Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να θυμηθείς τι εργασία έχεις και για ποια μέρα;

Α. Το σημειώνεις στο πίσω μέρος του χεριού σου
Β. Το σημειώνεις στην τελευταία σελίδα του τετραδίου
Γ. Το γραφείς στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα σου

3. Για να διατηρείς τη συγκέντρωση σου αποφεύγεις να διαβάζεις

Α. κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων και την ώρα του κολατσιού
Β. Μπροστά στην τηλεόραση
Γ. Στο σπίτι του/της φίλου/φίλης σου

4. Γράφεις την άσκηση σου αλλά δυσκολεύεσαι στην ορθογραφία μιας λέξης. Τι κάνεις;

Α. Ρωτάς τον μπαμπά ή τη μαμά
Β. Τη γράφεις όπως νομίζεις ότι είναι σωστό
Γ. Τη γράφεις τώρα όπως νομίζεις και το ελέγχεις στο λεξικό αργότερα

5. Έχεις τελειώσει και την τελευταία φράση της εργασίας σου. Τι πρέπει να κάνεις;

Α. Να τη διαβάσεις ξανά
Β. Να κλείσεις και να παίξεις με τον υπολογιστή σου
Γ. Να τη δείξεις σε κάποιον από την οικογένεια, εξηγώντας τι έκανες. Αυτό θα σε βοηθήσει να εντοπιστούν τυχόν λάθη

6. Έχεις γυρίσει από το σχολείο. Ποια είναι η καλύτερη ώρα να ξεκινήσεις το διάβασμα σου;

Α. Αμέσως με το που επιστρέψεις από το σχολείο
Β. Αργά το βραδύ που έχει ησυχία και όλοι κοιμούνται
Γ. Μετά το φαγητό και την πορτοκαλάδα

7. Εάν έχεις αρκετό διάβασμα, πόσο συχνά θα πρέπει να κάνεις διάλειμμα;

Α. Κάθε μισάωρο κάνεις διάλειμμα 15 λεπτών
Β. Κάθε μιάμιση ώρα κάνεις διάλειμμα 15-20 λεπτών
Γ. κάθε 2 ώρες κάνεις 5λεπτο διάλειμμα

8. Έχεις να μελετήσεις ένα μεγάλο κεφάλαιο του μαθήματος. Τι κάνεις;

Α. Ξεκινάς το διάβασμα κρατώντας κατευθείαν σημειώσεις
Β. Πριν αρχίσεις, συγκεντρώνεις την ύλη που έχεις να μελετήσεις και μετά φτιάχνεις μια λίστα με τα κυριότερα σημεία του κεφαλαίου σε σειρά σημαντικότητας
Γ. Διαβάζεις κάποια κομμάτια

9. Για το μάθημα της Γεωγραφίας ο δάσκαλος σου ζήτησε να γράψεις ένα κείμενο για τα ηφαίστεια και εσύ δεν ξέρεις πώς να το αρχίσεις. Τι κάνεις;

Α. Σημειώνεις στο τετράδιο ότι ξέρεις για τα ηφαίστεια
Β. Αντιγράφεις τις σελίδες που αναφέρονται στα ηφαίστεια από το βιβλίο της Γεωγραφίας
Γ. Κάνεις ένα πλάνο 5 ερωτήσεων σε σχέση με τα ηφαίστεια και απαντάς σε αυτές.

{ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ} : 1-Γ, 2-Α, 3-Β, 4-Γ, 5-Γ, 6-Γ, 7-Β, 8-Β, 9-Γ.

9 ΣΩΣΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ : Τέλειο διάβασμα

5-8 ΣΩΣΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: Αρκετά καλά αλλά υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης

1-5 ΣΩΣΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: Πρέπει να αλλάξεις τρόπο διαβάσματος το γρηγορότερο

Πηγή : ttp://kidsfun.gr/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου